Jegy- és bérletvásárlás

Zeneszerző.
A brit karmester-zeneszerző Londonban született. Első baletthez köthető munkája a Metropolitan Balett zeneigazgatói pozíciója volt 1947–1949 között. 1951-ben lett a Sadlers Wells Theatre Ballet (ma: Birmingham Royal Ballet) tagja, és velük turnézott Észak-Amerikában. A társulat számára készítette Kenneth MacMillan Madárház című balettjének zenei átiratát. 1959 és…
Jelenleg nincs futó program!
Zeneszerző.
A brit karmester-zeneszerző Londonban született. Első baletthez köthető munkája a Metropolitan Balett zeneigazgatói pozíciója volt 1947–1949 között. 1951-ben lett a Sadlers Wells Theatre Ballet (ma: Birmingham Royal Ballet) tagja, és velük turnézott Észak-Amerikában. A társulat számára készítette Kenneth MacMillan Madárház című balettjének zenei átiratát. 1959 és 1972 között a londoni Royal Ballet vezető karmestere volt, ahol Frederick Ashton A rosszul őrzött lány című balettjéhez (1960), Az álomhoz (1964), a Prométheusz teremtményeihez (1970), a Beatrix Potter meséi című filmhez (1971) és az Egy hónap vidéken című műhöz (1976) készített zenei átiratot. MacMillan számára elkészítette a Mayerling (1978) zenéjének átiratát. 1972 és 1978 között az Australian Ballet zeneigazgatója volt, ahol Nurejev Don Quijote (1966) című koreográfiájához készített zenei átiratot.
További munkái: Peter Darrell: Hoffmann meséi, Ronald Hynd: A víg özvegy, illetve a Rosalinda. 1977-ben a Fordulópont című, balettről szóló film zenei rendezője volt.
1978 és 1980 között az American Ballet Theatre zeneigazgatójaként dolgozott.
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!